Indien u niet tevreden bent over een geleverde product of dienst bij Vyvoj kunt u een schriftelijke klacht indienen.
- De klacht dient schriftelijk te worden ingediend met een duidelijke omschrijving van de klacht.
- Vyvoj behandelt deze klacht binnen maximaal 4 weken na ontvangst hiervan. De klacht zal vertrouwelijk worden behandeld.
- U ontvangt binnen maximaal 5 werkdagen een schriftelijke bevestiging van de door u ingediende klacht.
- In eerste instantie zal door Vyvoj getracht worden een oplossing te zoeken buiten dit reglement om.
- Indien er geen geschikte oplossing gevonden kan worden voor de klacht, dan wordt de klacht verder afgehandeld door de klachtencommissie.
- Tijdens de afwikkeling van de klacht bestaat de mogelijkheid om gehoord te worden. Er wordt door de klachtencommissie hoor en wederhoor toegepast.
- De klachtencommissie bestaat uit drie leden:
één lid benoemd door de indiener van de klacht;
één lid benoemd door Vyvoj;
één (onafhankelijk) lid benoemd door zowel de indiener van de klacht als Vyvoj.
- De behandeling van de klacht gebeurt door een persoon die niet bij de gedraging en/of uitlating waarop de klacht betrekking heeft betrokken is geweest;
- Vyvoj stelt de klant schriftelijk en gemotiveerd in kennis van de bevindingen van het onderzoek naar de klacht en de eventuele genomen maatregelen.
- De schriftelijke uitspraak van de klachtencommissie geschiedt binnen uiterlijk 4 weken.
- De uitspraak van de klachtencommissie is bindend.
Per mail kunt u uw klacht richten aan info@vyvoj.nl